icon-76

Op Business er et opgavestyring-værktøj til mellemstore virksomheder. Jesperhus Feriepark har i 2014/15 været pilot-virksomhed for projektet.

OPGAVEN

Målet med opgaven var at optimere den interne kommunikation i mellemstore virksomheder og lave et opgavestyrings-system, der var let tilgængeligt og brugervenligt.

LØSNINGEN

Løsningen blev et system, der både virker fra PC og via en app til smartphone. Ledere i virksomheden kan tilføje medarbejdere i systemet og sende beskeder rundt til alle, eller en bestemt afdeling i virksomheden. Alle kan oprette opgaver i systemet, som via push-beskeder bliver sendt ud til den rette medarbejder.

Op Jesperhus (red. Op Business) har været en kæmpe gevinst for Jesperhus. Det har forbedret den interne kommunikation og givet vores teknikere et meget bedre overblik over opgaver der skal løses. Store optimeringer allerede første år! – Bjarne Høgh, driftchef i Jesperhus